::Tabung::

Sunday, April 3, 2011

Pagi ke pasar. Petang ke UM.

Assalammualaikum.

Hari ni hari ahad. Kalau kat shah alam ni, masuk je hari ahad, mesti ramai yang berpusu-pusu nak pergi pasar karat. Macam tu jugak la dengan saya. :) Lebih-lebih lagi, awal-awal bulan cam gini. Mesti ramai yang nak beli barang dapur, shoping sikit-sikit, jalan-jalan cari makan dan sebagainya.

Kalau student macam saya ni, benda paling best buat kat pasar tu window shoping ler. Nak beli-belah duit xda. Makanya, tengok jela orang membeli-belah. Huhu. Tapi, hari ni saya pergi dengan tujuan lain. Tujuan saya nak membeli belah. :)

Saya beli skirt. Skirt labuh. Skirt yang kembang tu. Bila pakai takda la nampak ketat sebab die kembang. Bila kembang, nampak la berisi sikit. Tapi saya beli warna putih sebab warna tu je yang memukau mata saya. Nak tengok? hah, nak tak nak kena tengok jugak. Peduli apa.


Ok, habis cerita pasal skirt. Sekarang ni nak citer pasal UM plak. Tadi ada pelancaran Kelab TAHA@UM. Dan kami dijemput untuk memeriahkan suasana. Eceh. Apa yang best kat pelancaran ni, mereka turut mengadakan karnival serta Chocolate Fair. Ok pada sesiapa yang nak pergi sana, dipersilakan. Karnival ni diadakan pada 2 hingga 5 April 2011. Masih ada 2hari lagi untuk kamu kamu dan kamu memeriahkan suasana. hehe. So, marilah beramai-ramai ke karnival anjuran kelab TAHA@UM. *wink*


Akhir kata dari saya, SAYANGILAH KUCING. xde kene mengena.


No comments:

Post a Comment

::Tabung Rumah::