::Tabung::

Sunday, April 3, 2011

Aktiviti Si YDP.

Assalammualaikum semua.

Sejak dua menjak ni, saya selalu busy. Kadang-kadang berhari-hari saya tak online. Jadi disini saya nak cerita sikit apa yang saya buat sampai tak sempat nak BW dan update blog. Aktiviti ni semua membabitkan saya dan Jawatankuasa Pewakilan Pelajar(JPP). Saya akui sejak join JPP ni, saya sentiasa sibuk. Tak kisah la kerja apa yang saya buat. Yang pastinya tiap-tiap minggu mesti ada je keje yang kena saya lakukan. Tu sume memang tugas saya. Nak bantah memang tak boleh. Jadi redha je la. :) So jom!

Aktiviti 1: Kem Kepimpinan
Tempat: Nur Lenbah Lenggong, Perak
Tarikh: 18-20 Februari 2011


Tetiba rasa nak jadi superman..huhu.. Saya kat atas senyum,member kat bawah tu nangis..hehe
Masing-masing sibuk berbncang tentang aktiviti yang nak dibuat sepanjang 2011..

Aktiviti night walk..

siap landing lagi..huhu

Tengok kartun bertudung hijau tu..hehe..nampak sangat tak mandi pagi..time ni nak senam ye..

aktiviti-aktiviti lain kat bawah ni ye..



Aktiviti 2: Simposium Dilema Melayu
Tempat: Dewan Tun Razak 4, PWTC
Tarikh: 12 Februari 2011

Aktiviti 3: Pertandingan Pidato Bahasa Melayu Antarabangsa
Tempat: Dewan Plenari, PICC
Tarikh: 11 Mac 2011

Aktiviti 4: Majlis Halatuju dan Peranan Pelajar Bersama PSA
Tempat: Dewan PSA
Tarikh: Tak ingat..ngeh~

Aktiviti 5: Perasmian Kelab TAHA@U
Tempat: PSA
Tarikh: 22 Mac 2011

Aktiviti 6: Meeting mingguan
Tempat: Bilik gerakan JPP
Tarikh: Setiap mlm Ahad

 p/s: gambar banyak tapi lambat gila nak upload..maybe next time..:)
p/s: minggu ni leh update blog coz tengah study week.








No comments:

Post a Comment

::Tabung Rumah::