::Tabung::

Wednesday, May 18, 2011

Bandar Bersejarah Melaka

Assalamualaikum.

Hari Isnin hari tu saya pergi bandar Melaka dengan adik saya. Kalau pergi ke Bandar bersejarah ni, mesti kita takkan melepaskan peluang untuk merakamkan sejarah kita pulak kan? sama macam saya, sampai je sana terus buat photoshoot. Hehe.


makan-makan dulu sebelum berjalan.





Panas tahu tak.


time ni kat Bukit St Paul.


Mintak tolong orang untuk capture gambar ni. Hehe.


Adik saya dan saya.





Tapi kami pergi sana bukan untuk photoshoot je ok. Kami pergi tengok wayang citer Fast n Furious 5. Memang best sangat. Sangatlah rugi sapa yang tak pergi tengok tu. :) Esok macam nak pergi Dataran Pahlawan sekali lagi sebab esok Movie 'NUR KASIH' pula yang keluar. Rasa macam tak sabar nak tengok citer tu sebab sekarang ni kalau pergi mana-mana, mesti ada yang cakap pasal Nur Kasih ni. Tengok thriller filem pun macam best sangat. Kan?

p/s: Bulan ni banyak wayang best-best la. :)

3 comments:

  1. movie nur kasih mesti bestkan

    ReplyDelete
  2. walaupun orang melake..tak pernah g jalan2 kat sini lagi..g mp ngan dp je.. =]

    ReplyDelete
  3. saye suke pegi melake. :)))

    movie nur kasih tak best. tapi fast and furios meletup. best gile.

    tapi tak tahulah kalau awk suke. NKTM tu. hee.

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::