::Tabung::

Wednesday, August 4, 2010

whoa!

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera..nothing to say..just nak bagi tahu yang aku sangat sangat sibuk lately ni..actually,banyak benda nak cerita tapi tak ada masa..huhu..kalau korang perasan,aku akan post entry seminggu sekali je sekarang ni..iaitu hari ahad..sebab tu je masa yang aku free..haha..:)

so,ahad ni tunggu entry basi aku..haha..aku nak cerita pasal tempat praktikal aku yang sangat sangat tak best..aku nak cerita pasal tag yang aku dapat baru baru ni..aku nak cerita pasal kawan-kawan aku, bos aku, budak yang jual nasi lemak dekat bustop tu..n semua orang yang ada kat sekeliling aku ni..

aku nak tulis panjang-panjang, aku nak tulis banyak-banyak, aku nak tulis puas-puas, aku nak luahkan semuanya..dan aku akan paksa korang baca entry aku..hahaha..korang baca eh..kesian kat aku..huhu..ok2,cukup untuk hari ni..aku kene buat report yang tak pernah-pernah siap tu..haha..




babai~

p/s : ye2 je aku nak tulis banyak2..haha

3 comments:

  1. bace entry ni mcm dengar iklan
    farah dan aiman lak..
    kan?kan?kan?

    ReplyDelete
  2. selamat menulis report.. itulah benda yang paling renyah masa buat praktikal.. haisshhh...

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::