::Tabung::

Saturday, June 11, 2011

Korang pernah dengar tak pasal ipanelonline?

Assalammualaikum.


Lama betul saya tak update blog ni kan? Jadi hari ni saya nak update dan nak cerita pasal ipanelonline ni. Korang pernah dengar tak pasal benda ni? Actually, ni adalah satu platform yang dicipta untuk orang ramai membuat atau menjawab kaji selidik yang disediakan. Jika korang menyertai kaji selidik yang disediakan, korang akan mendapat mata ganjaran selepas melengkapkan soalan kaji selidik. Dan paling best, bila korang mendapat mata ganjaran yang cukup, korang boleh tebus dengan wang tunai atau hadiah2 yang menarik. 

Saya sendiri dah cuba benda ni tapi baru lagi la. Mata yang dah dikumpul pun takda la banyak sangat. Tapi boleh la kalau nak buat penebusan. Setiap 100 mata yang kita dapat adalah bersamaan dengan RM1. Survey-survey yang diberikan pula, boleh mencecah sehingga 500 point. Banyak kan?

  *klik untuk tumbesaran*

Ok. Kalau tengok kat point ranking tu, yang nombor satu tu, point die banyak gila kan. Maknenye memang boleh je nak dapat ribu2. Rajin dengan tak je la. hehe. Macam saya ni, nak update blog pun malas. Apatah lagi nak buat survey bagai ni kan. :)

Kiranya benda ni sesuai sangat untuk orang yang nak cari duit poket tambahan. Mana tahu nak kumpul duit kahwin ke kan? hehe. Kalau koran macam berminat nak join, korang leh terus ke web dia,



p/s: Cuba jangan tak cuba. :)

3 comments:

  1. salam, info yg menarik...kena ada usaha lebih baru boleh maju dlm segala bidang..betul tak xieza ?

    ReplyDelete
  2. Hmmm... dah try ke? Leh caya ke yg nie...

    ReplyDelete
  3. ada gak join ipaneonline nie.. tpi tak byk survey dpt.. so tak focus sgt... btw byk juga yang berjaya dengan application nie.. syok je tgk.. hee...

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::