::Tabung::

Tuesday, June 14, 2011

Tangga yang bila kita pijak, keluar bunyi piano.

Assalammualaikum.

Korang pernah dengar tak pasal tangga yang mengeluarkan bunyi ni. Saya rasa kat Malaysia ni tak ada lagi kot. Sebab tu ramai rakyat Malaysia ni banyak penyakit. hehe. Sebenarnya, tangga ni dicipta untuk mengalakkan orang ramai supaya jangan naik eskalator. Gunakanlah tangga untuk mendapat kesihatan tubuh badan yang baik.

Bila badan sihat, otak pun cergas. ye tak?





Style tak? Lepas je dia siap pasang 'piano' tu, lebih ramai yang nak guna tangga dari eskalator.
Ni ada lagi satu kat Milan.




  


Enjoy it! <3

9 comments:

  1. comel n cool gile tangga tu..btw..slm perkenalan..jumpa kt innit td.. ;)

    ReplyDelete
  2. salam kenal..nice blog..oredy follow u :)))

    need ur idea la dear... klik je---> : sini

    ReplyDelete
  3. makin canggih makin malas plak kita...patut la org dulu2 sihat walafiat je manjang....

    [PCL]

    ReplyDelete
  4. pernah rgk dah video ni dalam fb,,
    seruis kreatif
    tu menggalakkan org ramai menggunakan tangga
    disamping meningkatkan tahap kesihatan =)

    ReplyDelete
  5. hai fad..tengs sudi jenguk blog buruk kite..folow awak juge k..

    ReplyDelete
  6. visit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. pernah tgk vid nih dlm tv dulu2.. xsilap 1-2 tahun lepas kot.. kagum jugak lah dengan idea.. :)

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::