::Tabung::

Thursday, June 16, 2011

Geng Blogger Politeknik 1 Malaysia. (GBP1M)

Assalammualaikum.


First time saya join Geng Blogger ni.. Sebelum ni dah jumpa banyak geng-geng blogger tapi satu pun tak penah join. huhu. Tapi bila terjumpa Geng Blogger Politeknik 1Malaysia ni, hati tiba-tiba terbuka untuk join. Mungkin kat sini saya akan jumpa kawan-kawan baru yang boleh ngam dengan saya.


Saya still nak join Geng ni, walaupun saya masih ada lebih kurang 6 bulan je lagi untuk habiskan studi saya kat Politeknik ni (insyaAllah). Dan saya harap saya boleh terus aktif sebagai ahli Geng ni, even ramai je yang tak kenal saya lagi. Lama-lama ok la kan?


Untuk kamu,kamu dan kamu yang nak join Geng ni, boleh la go to Facebook- Group Geng Blogger Politeknik 1 Malaysia atau ke Blog Geng ni sendiri. Keahlian terbuka pada sesiapa sahaja yang masih belajar di Politeknik atau mereka yang pernah belajar di Politeknik seluruh Malaysia.


Kalau dah ramai join Geng ni nanti, boleh la kita buat gathering or what ever yang boleh eratkan lagi tali persahabatan kita ni rite? Disamping tu kita boleh bertukar-tukar pendapat dan berkongsi ilmu yang kita ada. Jangan simpan je dalam kepala otak tu. Sharing is caring kan?


Kat bawah ni adalah logo Geng ni. Cantikkan? Klik la kalau nak terus ke blog Geng ni. Saya pun dah letak logo ni kat sidebar yang menandakan saya salah sorang ahli mereka. :)




Orite! bye~

6 comments:

::Tabung Rumah::