::Tabung::

Monday, April 28, 2014

I'm Pregnant!!!!

Assalammualaikum.

Alhamdulillah setelah hampir 4 bulan bergelar isteri,akhirnya saya disahkan mengandung. Bulan pertama,kedua dan ketiga adalah bulan yang paling merisaukan bila kawan2, saudara dan family banyak yang bertanya 'dah ada isi ke belum?' Masa tu tak dinafikan memang tersangatlah tension! Sampaikan pergi jumpa doktor untuk check kot-kot ada masalah atau penyakit lain. Tapi alhamdulillah tak ada apa2 yang serius dan i'm pregnant! :)

Bayi dalam kandungan baru berusia 5 minggu dan bakal dilahirkan pada bulan Disember nanti. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Amin.

Sekarang ni rasa macam puteri raja sangat bila semua orang care pasal kandungan ni. Masing2 bagi nasihat berjela-jela. Walaupun ada kawan2 yang belum kahwin lagi tapi nasihat dia kalah orang anak sepuluh. ;)



:)

6 comments:

  1. kadang2 orang ni pelik,bila lmbat dorang tertanya2..macam sy plak bunting pelamin..orang ckap macam2 jugak sebab cepat sangat..pelik kan manusia ni..hehe..tahniah..jaga kandungan elok2..jangan mop lntai yer..ade kawan yg turun darah bila mop lntai..tahniahhh..

    ReplyDelete
  2. tahniah Jijah.. hehe.. Alhamdulillah. next year leh kumpul wet raye tuk bby cumils.. hehe

    ReplyDelete
  3. nak like xdpt.. like!! like!! hehehe.. tahniah mak budak.. ngeh3~

    ReplyDelete
  4. Congratulation, jaga kesihatan diri n baby baik2 yer...anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::