::Tabung::

Sunday, January 1, 2012

Happy Anniversary yang ke-2 :)

Assalammualaikum.


Mesti korang tertanya-tanya anniversary ke-2 siapa yang saya maksudkan ni kan? hehe. Kalau korang tak tertanya-tanya pun, saya still nak gunakan ayat "mesti korang tertanya-tanya" tu jugak! huh. Ok. Blog saya ni.dalam sedar tak sedar dah 2 tahun pun usia dia. Banyak juga perubahan yang telah saya lakukan terhadap blog ni ye.Salah satunya, header blog ni. Rasanya adalah jugak 5,6 kali saya tukar header ni. Huhu. Header yang sekarang ni pun, saya baru tukar semalam. Hehe. Harap harap dapat bertahan lama. Header simple je. Saya tak reti photoshop. *malu*


Selain tu, background jugak dah bertukar beberapa kali seiring dengan berapa kali saya tukar header. Hehe. Yela, nak nampak matching antara satu sama lain mestilah kene tukar header dan background serentak kan. Kalau tak nanti cacat la pulak. Huhu. Walaupun saya tahu, blog saya ni bukannya cantik sangat pon. Dah matchingkan header dengan background pun still nampak macam biasa-biasa je. Huhu. Sedih~


Agak-agaknya macam mana la orang lain boleh menjadikan blog mereka nampak macam WOW! Kadang-kadang saya malu dengan blogger-blogger baru. Walaupun dorang masih baru tapi blog dorang lagi hebat dari blog saya ni. Agak-agak, korang boleh kongsi tak tips-tips korang kat AKAK nih! :D Kalau tak boleh, takpe la. Nak merajuk  -_-'




Ala,kalau korang ada apa-apa yang nak kongsi dengan saya,jangan la segan bagitahu ye. Saya nak jugak rasa hebat macam you all. :) Orang kata sharing is caring kan?


Erm, saya harap dengan penambahan usia blog saya ni dapatlah saya belajar dengan lebih mendalam lagi selok belok dunia blog ni. Semoga dengan kedatangan tahun baru 2012 ni juga dapat memberikan semangat baru dalam diri saya untuk terus menjadi seorang blogger tegar. Dengar tu, TEGAR ok! haha.


Ok sekian dari saya. Babai~

Oh ye. 
Kalau korang sudi, LIKE la page FB saya ye. 
Budi baik korang, Allah je yang membalasnya. 
Thanx. 

3 comments:

  1. 2thn dah?? congrates my dear. keep it up in your writing. me tooo... ;DD

    ReplyDelete
  2. wah . dah 2tahon . tahniah utk awak sbb bertahan dalam dunia blogging ni tau . teroskan blogging .
    :)

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::