::Tabung::

Monday, December 26, 2011

Selamat Ulang Tahun Amila!

Assalammualaikum!

Hai hai hai. Apa khabar kawan kawan? sihat ka? takda sihat ka? Kalau sihat bagus lahhhh. Dan pada yang tak sihat tu,bawak bawak la makan ubat ye. Maklum la,sekarang ni cuaca tak menentu. Kejap panas. Kejap hujan. Mesti ramai yang boleh jatuh sakit kan? Ok ok. Hari ni saya nak cerita sikit pasal kawan saya ni. Nama dia, Amila. Hari ni birthday dia. Jadi saya dengan dua orang lagi kawan saya, buat suprise dekat Amila. Sepatutnya ada lagi sorang member ni follow sekali tapi dia tak dapat join sebab tak sihat.

Cekidut~

ni la Amila. Single lagi ni. Hehe. :p


Ok. Kami buat suprise ni dekat Taman Tasik Cyberjaya. Mila memang terkejut sangat bila kitorang buat suprise untuk dia. Hehe. Lepas makan kek dan Makaroni goreng cheese lebih, kami gerak pergi Summit pulak. Hehe. Kat Summit, kami berkaroeke, main boling dan main game yang kat Pusat Hiburan Keluarga tu. Hehe. Puas! Memang puas sangat keluar kali ni. Selain menghabiskan duit, saya dapat release tension sikit. Tapi sikit jela sebab banyak keluar duit. Hehe.




 Karoeke :)

Makan 2nd time :)

 Bowling :)


 Main game :)

Makan 3rd time :)
Pesanan khas untuk Amila, Aku tahu kau tak baca pun blog aku ni tapi manalah tahu satu hari nanti kau TERjumpa dan TERbaca blog aku ni kan. Mesti kau touching habis sebab aku buat entry ni khas untuk kau. Hehe. Ok. Aku doakan semoga kau panjang umur dan dimurahkan rezeki. Aku gak harap semoga kau kahwin dulu drpd aku. Hehe. Mudah-mudahan bila dah kahwin nanti, rezeki kau melimpah ruah, masa tu boleh la share dengan aku sikit. Hehe. Aku harap juga, biarlah kita bersahabat hingga hujung nyawa. Ikhlas dari hati aku, kawan macam kau susah nak cari babe! Muahhhhh3x 


Selamat hari lahir Mila :)


p/s: sekarang ni tengah bertungkus lumus cari kerja. Maklumlah baru habis belajar. Result pon dah dapat. Jadi takda alasan untuk duduk kat rumah sambil goyang-goyang gua punya kaki. Nanti tak pasal-pasal kena maki dengan parent gua. Hehe.

3 comments:

  1. fuyoo, bestnya buat suprise!
    hee HAPPYBIRTHDAY amila :)

    ReplyDelete
  2. aku baru jumpe blog nih.. aku lak yg nanges.. hahaha.. muaxx3~~

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::