::Tabung::

Wednesday, November 3, 2010

Ke-bz-an terlampau.

Assalammualaikum.
Tajuk tu melambangkan diri aku sekarang ni. Blog pun dah lama gila tak update. Bukannya tak ada masa,kalau nak diikutkan masa aku ni dah terlebih-lebih sampai aku sendiri tak tahu nak buat apa dengan masa yang aku ada (boleh cam tu?). HAHA. Ok sebenarnya bukan aku tak nak update blog ni cuma buat masa sekarang ni aku sibuk dengan latihan industri yang entah bila nak habis. Baru-baru ni,aku terpaksa menukar tempat latihan industri gara-gara tempat yang lama tu tak sesuai dengan bidang yang aku ambil. Nak dijadikan cerita,aku terpaksa cari rumah sewa dan cari tempat praktikal yang baru dalam masa beberapa hari. Nasib aku baik coz dapat atasi masalah tu sesegera yang mungkin.

Dan sekarang ni setelah beberapa minggu buat praktikal kat tempat yang baru & duduk kat rumah yang baru,baru lah hidup aku stabil sikit. Sekali lagi,baru la aku boleh tulis entry untuk blog aku ni. Segala benda yang aku buat, semuanya benda yang baru berlaku dalam hidup aku. Banyak benda baru yang aku belajar kat tempat baru ni. *macam pening sikit bila banyak sangat perkataan 'baru' dalam perenggan ni.

Kawan-kawan kat sini ok,staf-staf pun ok. Bos lagi la ok. Kalau kat sini hari-hari dapat makan free. HUHU. Ni la part paling best dalam hidup aku kat sini. HAHA. Kalau nak cita banyak-banyak pun tak guna sebab korang bukannya nak baca entry panjang-panjang ni. KAN KAN KAN? So dipendekkan cerita,aku tak menyesal langsung tinggalkan tempat lama untuk belajar kat tempat baru ni. Segala-galanya jauh berbeza macam langit dengan bumi. Kat sini hidup aku lebih tenang walaupun hari-hari kene jalan kaki pergi kerja, kene bayar sewa rumah, kena fikir pasal makan minum lagi. Tapi aku tak kisah. Aku memang tak kisah.

Akhir kata dari aku,maju lah sukan untuk negara. Peace no war!

p/s: tengah fikir nak buat apa untuk projek akhir kat tempat praktikal ni.

2 comments:

  1. salam zizah, pract kat mane? semoga ko dapat genggam diploma yg dicita2 kan.. Gd Luck my fren..

    ReplyDelete
  2. selamat kembali berblogging...
    hehee...=)

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::