::Tabung::

Tuesday, March 16, 2010

GENTING 2010!

assalammualaikum!

    semalam xleh nk update blog coz tenet xleh nk bukak..so hari ni bru leh post entry..
hari ni saya nak bercerita tentang genting 2010!haha..
dengan suka citanya saya nak bgtau bahawasanya pada hari ahad yang lalu,saya sekeluarga telah ke genting highland..disbabkan hotel sume penuh,so kami balik hari je..sampai sane kul 2 pastu balik rumah pukul 10..haha..sangat meletihkan tetapi sgt besh jugak..setelah agak lama tak pergi genting,saya dapat lihat banyak perubahan yang telah berlaku..diantaranya kat tmn tema luar pown dah ada game yang menggunakan token,dulu mana ada kn..pastu kt taman permainan video skrg ni pakai kad je..mcm touch n go..huhu..xyah dh nk pakai token2 ni..menyusahkan je..
     kami takda la pulak nak main permainan video or token tu sume,kami juz main permainan outdoor juz untuk release tension..hehe..masa main space shot,rasa sangat gayat bila ada kat atas sana..saya tutup mata sbb takda keberanian yang maksima..
*ini space shot*

*adik-adik tersayang*
*sume org dh balik,kami je belum..hehe*

5 comments:

  1. i wanna go genting too! but never dare to sit the space shot.. hehe =P

    ReplyDelete
  2. umur dah 25 tapi x penah sampai genting..huhuuu kasihan sungguh!
    xpe 1 day akan smpi jugak! hehehee...

    ReplyDelete
  3. naik spaceshot?€xberanila...takut...

    ReplyDelete
  4. wahh bestnye... sayep nk g lagi tp xde teman plak.. hurm hurm. bestnye,.

    ReplyDelete

::Tabung Rumah::